HAKKIMIZDA

Başaran İleri Teknoloji, tüm sivil kurumlara ve kamu kuruluşlarına kablosuz haberleşme ve global güvenlik çözümleri sunan ve teknolojiyi hayatın bir parçası haline getirmek için ‘’her zaman,her yerde, her ürün ve hizmetimiz ile tüm teknoloji ihtiyacınıza cevap vermek için yanınızdayız’’ misyonu ile hareket eden disiplinli, özenli ve kaliteli hizmet anlayışı ile insanlığın yararına hizmet şirketidir.

VİZYONUMUZ

Telekominikasyon, Güvenlik ve Otomasyon Sistemlerinde çağımızın ileri teknolojisinin hizmetini optimum fiyat ve maksimum kalite ile sunarak, elektronik hizmet sistemleri alanında ismimizi Türkiye çapında kurumsal marka haline getirmek.

  • Müşterilerimizin haklarına ve zamanına saygı duyarak
  • Çalışanlarımızın tatmini ve motivasyonlarını artırarak
  • İnsanlığa,çevreye ve evrensel değerlere olan sorumluluklarımızı yerine getirerek lider ve kurumsal bir firma olmak
KALİTE POLİTİKAMIZ

Ülke ekonomisine önemli katkılarda bulunan,topluma ve çevreye karşı sorumluluklarının bilincinde sürdürülebilir gelişmeyi yaşam şekli yapan, teknoloji ve kalite açısından sektöründe lider bir kuruluş olarak hedefimiz müşterilerimize en yüksek faydayı sağlayacak ürün ve hizmetleri en iyi çözüm ortağı olarak sunmak ve müşteri memnuniyetini sağlamaktır.
Bu çerçevede Başaran İleri Teknoloji; müşteri talebinin alınması talebin analiz edilmesi, talebe yönelik çözümün oluşturulması,çözümün müşteriye sunulması ve çözüm sonrası hizmet aşamalarındaki iş yapış biçimleri ile ilgili olarak dökümanları oluşturmuş ve Kalite Yönetim Sistemini söz konusu dökümanların üzerine inşa ederek kaliteyi güvence altına almıştır.
Bir işletmenin var olabilmesi için gerekli olan ‘’İşletme – Çalışan – Müşteri ‘’ üçlüsünün farkında olarak,Kalite Politikamızı İleri teknolojileri ve telekominikasyon alanında;

  • Müşterilerimizin ihityaç ve beklentilerini en uygun çözümler ile baştan sona karşılamak,
  • Toplam kalite felsefesini esas alarak,takım ruhu içerisinde şirket ve birim hedeflerine ulaşılması,
  • Verimliliği sağlamak,
  • Çalışan ve müşteri memnuniyetini artırmak,
  • İş süreçlerimizin öz değerlendirme süreci ile gözden geçirilerek,performansımızı geliştirecek önleyici yaklaşımların belirlenmesi,
  • Kalıcı müşteriler edinmek KALİTE POLİTİKAMIZDIR.